ח"כ אליהו רביבו: "אנחנו רחמנים בני רחמנים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אליהו רביבו: "אנחנו רחמנים בני רחמנים"

    ח"כ אליהו רביבו לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': פעם אחר פעם הם שותלים נתונים שאין בינם לאמת דבר – על זה נאבקתי. אנחנו רחמנים בני רחמנים, ממלכתיים שמה ששנוא עליך אל תעשה לחברך. מצד אחד לא נתנהג כפי שנהגו בנו ובחבירנו, יו"ר הכנסת יהיה ממלכתי ולא כמו קודמו שביזה את המוסד הזה. אבל נמשיך לקדם את מה שאנחנו צריכים, מה שהתחייבנו לציבור שלנו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    17:01
    01.05.24
    צבי טסלר No Comments on זייברט שוב סוגר את בני ברק בלילות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אליהו רביבו, הליכוד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": כפי שאתה יודע חוק ההסדרים ןהתקציב לא הגיע אלינו לוועדת הכספים. אני מרכז את הנתונים בוועדה מצד הקואליציה, כשזה יגיע אכיר את הנתונים. אם יו"ר ש"ס מכיר את הנתונים, יודע מאיפה זה אמור להגיע – הוא יקבל את זה. אני גם סומך על ראש הממשלה שיביא את מה שהוא התחייב"

    "אין כאן עניין של מעונות ראש הממשלה. לצערינו ממניעים שונים בוצעו מהלכים מסוימים שבגללם בית ראה"מ לא ראוי למגורי אדם. נתניהו בחר באפשרות הזולה ביותר, ראש הממשלה עובד 24/7 וצריך את התנאים לכך. המאבק שלי ושל חברי בליכוד ביומיים של הדיונים על ההצעה המדובר, היו שאנשי האופוזיציה ישאלו שאלות נכונות. אבל הם שואלים דברים שהם יודעים מה התשובה. פעם אחר פעם הם שותלים נתונים שאין בינם לאמת דבר – על זה נאבקתי"

    "אנחנו רחמנים בני רחמנים, ממלכתיים שמה ששנוא עליך אל תעשה לחברך. מצד אחד לא נתנהג כפי שנהגו בנו ובחבירנו, יו"ר הכנסת יהיה ממלכתי ולא כמו קודמו שביזה את המוסד הזה. אבל נמשיך לקדם את מה שאנחנו צריכים, מה שהתחייבנו לציבור שלנו – דבר שמתעכב כבר שנים. מבין את השמאל, הזזנו להם את העוגה. הקב"ה זיכה אותנו בממשלת ימין מלא על מלא, כדי לחוקק את הדברים שבאמת נחוצים.

    לראיון המלא:

    "גם אני מצפה שמערכת ההסברה שלנו בראשות השרה גלית דיסטל שעדיין ידיה כבולות. היא אמורה לדברר, להסביר ולהנגיש את המהלכים שהממשלה מקדמת, להנגיש אותם גם לאזרחי המדינה וגם לעולם. בגרון ניחר, אנחנו מנסים לספר את המהלכים שאנחנו מנסים לקדם. אני מדבר עם אנשים מפוחדים, גם זולג לצערינו לימין הרך. אנחנו באים באמונה בצדקת דרכינו ובעזרת ה' נצליח"



    0 תגובות